Вкладникам
Фонд розпочинає виплату відшкодування коштів у національній валюті України у порядку та у черговості, встановлених Фондом, не пізніше 20 робочих днів (для банків, база даних про вкладників яких містить інформацію про більше ніж 500 000 рахунків, - не пізніше 30 робочих днів) з дня початку процедури виведення Фондом банку з ринку. Якщо в цей час у банку діє тимчасова адміністрація, виплати здійснюються лише за договорами, строк дії яких закінчився станом на день початку виведення Фондом цього банку з ринку, та за договорами банківського рахунку (поточні рахунки). Після прийняття рішення НБУ про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку отримати відшкодування мають право всі вкладники, незалежно від строку закінчення дії договору. Виплата відшкодування коштів на карткових рахунках здійснюється тільки після отримання Фондом у повному обсязі інформації про операції, здійснені платіжною системою (внутрішньодержавною та міжнародною). У зв’язку із набранням чинності Закону України №2180-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення стабільності системи гарантування вкладів фізичних осіб» у разі початку виведення з ринку якогось із банків у період з 13 квітня 2022 року до завершення трьох місяців після скасування чи припинення дії воєнного стану вкладникам такого банку Фонд відшкодує усю суму вкладу разом з нарахованими відсотками. Після завершення тримісячного періоду з дня скасування чи припинення дії воєнного стану Фонд відшкодовуватиме кошти за вкладами в одному банку в межах 600 тис. грн. Відшкодування коштів за вкладом в іноземній валюті відбувається в національній валюті України після перерахування суми вкладу за офіційним курсом гривні до іноземних валют, встановленим Національним банком України на кінець дня, що передує дню початку процедури виведення Фондом банку з ринку. Фонд здійснює виплату коштів вкладникам відповідно до загального реєстру (переліку вкладників банку, які мають право на відшкодування) через банки-агенти. Перелік банків-агентів розміщений на сайті Фонду у розділі «Банки-агенти Фонду». Надсилати до Фонду заяви чи будь-які інші документи для отримання відшкодування за вкладом, не потрібно, окрім випадків, наведених нижче у блоці «У ЯКИХ ВИПАДКАХ НЕОБХІДНО ПИСЬМОВО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ФОНДУ». Для отримання коштів вкладнику необхідно звернутися до банку-агента і пред’явити паспорт та документ, виданий відповідним контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків* (ідентифікаційний номер). Для отримання відшкодування опікуном над майном особи, яка визнана безвісно відсутньою або зниклою безвісти за особливих обставин, за вкладом у банку, з дня процедури ліквідації якого не минуло трьох років, опікун над майном такого вкладника має звернутися до будь-якого з банків-агентів Фонду та надати документи: Виплата відшкодування може бути здійснена уповноваженому представнику вкладника. Для цього у банку-агенті йому необхідно пред’явити паспорт, документ про реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків* (ідентифікаційний номер) та довіреність, засвідчену у встановленому законодавством порядку (нотаріально засвідчену копію довіреності) на отримання коштів. Крім того, вкладник може отримати належні йому кошти дистанційно, не відвідуючи відділення банків-агентів, зокрема: через онлайн-сервіси (мобільні застосунки) банків-агентів**; за допомогою мобільного застосунку Дія. Інформація про дату початку виплат розміщується на офіційному сайті Фонду (на сторінці банку у розділі «Банки в управлінні Фонду»), на сайті неплатоспроможного банку, публікується в офіційних газетах «Голос України» або «Урядовий кур’єр», а також надається за телефоном «гарячої лінії» Фонду: 0 800 105 800. *Крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків / внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або на паспорті проставлено слово «відмова». ** Перелік банків-агентів, які надають можливість отримання коштів дистанційно – у розділі Перелік банків-агентів Виплата гарантованої суми відшкодування за вкладами, яка здійснюється за результатами розгляду індивідуальних звернень, а саме: Для отримання належного відшкодування на підставі права власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з них та/або на правах спадщини заявник надсилає до Фонду: У разі звернення представника додатково надається нотаріально засвідчена копія документа, що підтверджує статус представника особи. Розподіл суми відшкодування коштів за вкладами, що сплачується тому з подружжя, який пережив вкладника-спадкодавця - другого з подружжя і отримав документ про право власності на частку в спільному майні подружжя, та спадкоємцям вкладника, здійснюється на основі, пропорційній відповідно частці в спільному майні та успадкованим частинам вкладу в межах суми відшкодування коштів за вкладами, що належала вкладнику-спадкодавцю. Для отримання відшкодування опікуном над майном особи, яка визнана безвісно відсутньою або зниклою безвісти за особливих обставин, за вкладом у банку, з дня початку процедури ліквідації яких пройшло три роки (у разі ліквідації системно важливого банку - п'ять років), опікун над майном такого вкладника надсилає до Фонду: У разі звернення представника опікуна над майном вкладника, який визнаний безвісно відсутнім або зниклим безвісти за особливих обставин, додатково надається нотаріально засвідчена копія довіреності. У випадку виявлення невідповідності реквізитів документів вкладника (наприклад у зв’язку зі зміною / втратою паспорта, зміною прізвища або імені, допущенням помилки під час відкриття банківського рахунку або банківського вкладу) вкладник надсилає до неплатоспроможного банку або до Фонду такі документи: Крім цього, до наведених документів необхідно додати: Для актуалізації даних вкладника банку, з дня початку процедури ліквідації якого минуло три роки (у разі ліквідації системно важливого банку – п’ять років) вкладник надсилає до Фонду: Крім цього, у разі заміни паспорта до наведених документів необхідно додати оригінал або нотаріально засвідчену копію документа про заміну паспорта, виданого уповноваженим органом, у якому вказані також реквізити паспорту, що був замінений. Заяви та копії документів мають бути підписані заявником власноруч або кваліфікованим електронним підписом. Заяви про виплату гарантованої суми відшкодування розглядаються Фондом у строк, що не перевищує трьох календарних місяців. * Крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта або до паспорта яких внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) чи територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено дані про РНОКПП / внесено запис про відмову від прийняття РНОКПП в електронному безконтактному носії, або на паспорті яких проставлено слово «відмова».
Для отримання інформації про відшкодування Фондом коштів за вкладом у банку, що ліквідується, у полі нижче введіть назву банку, в якому були розміщені кошти, та натисніть кнопку "Знайти".
[select_viplaty]