Уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ КБ «ПІВДЕНКОМБАНК» оголошує аукціон з продажу активів ПАТ КБ «ПІВДЕНКОМБАНК» на електронному торговому майданчику системи електронних торгів «Habid» активів, що обліковуються на балансі банку
Оголошення про проведення аукціону з продажу активів ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК» на електронному торговому майданчику СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГІВ «HABID»
№ лоту | Найменування активу |
Початкова вартість продажу (з ПДВ), грн. |
Гарантійний внесок, грн. |
401 | Кондиціонери: Daikin FTX71/RXS71 (1 шт.), Midea MSG - 36 HR 380 V(1 шт.) | 32 595,36 | 3 259,53 |
400 | Сейфи: депозитний (3 шт.), CLII.180.2.DS.K.K. (3 шт.) | 97 211,52 | 9 721,15 |
З умовами проведення аукціону та детальним описом лотів можна ознайомитись на сайті https://habid.com використовуючи вищенаведений унікальний номер лоту.
Майно яке пропонується до реалізації, було у користуванні та має ознаки зносу.
Місцезнаходження майна:м. Київ, вул. Лисогірська, 12 та м. Київ, Глибочицька, 17 Д
Дата і час початку проведення аукціону: 17.02.2015р. з 09 год. 00 хв.
Електронні торги у визначений день проводяться протягом одного робочого дня, визначеного у Оголошенні про торги, і розпочинаються о 9-00 годині та закінчуються о 18-00 годині. Якщо остання цінова пропозиція надійшла за 5 хвилин до завершення торгів, електронні торги автоматично продовжуються на 30 хвилин від часу подачі останньої цінової пропозиції, але не пізніше ніж до 24-00 години.
Місце проведення аукціону (електронних торгів):Система електронних торгів Habid (https://habid.com)
Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 16.02.2016 р. з 09 год. 00 хв. до 23 год. 59 хв..
Прийом заяв на участь в аукціоні (реєстрація учасників) проводиться на веб-сайті Організатора: https://habid.com починаючи з дня публікації цього оголошення.
Порядок ознайомлення з майном: За більш детальною інформацією та з приводу огляду майна звертатись до начальника адміністративно-господарчого відділу інфраструктури: Сторчило Сергій Вячеславович, (067) 467-91-35. Час роботи: понеділок - п’ятниця з 9:00 до 18:00.
Заявнику в обов’язковому порядку потрібно ознайомитися зі станом майна до подачі заявки на участь в аукціоні
Умови участі в аукціоні: Для участі в електронних торгах Учасник проходить процедуру реєстрації на Веб-сайті, подає заявку на участь в електронних торгах по кожному лоту окремо за формою, розміщеною на Веб-сайті, сплачує гарантійний внесок на рахунок Організатора та виконує інші вимоги, визначені Правилами, розміщеними за адресою https://habid.com/reglament
Реєстраційний внесок :
Реєстраційний внесок не сплачується
Гарантійний внесок –
Гарантійний внесок вважається сплаченим з моменту зарахування його на рахунок Організатора.
Організатор розміщує повні реквізити для сплати гарантійного внеску у Оголошенні про торги стосовно кожного лоту. Організатор забезпечує можливість сплати гарантійного внеску платіжними картками національної та міжнародних платіжних систем через Веб-сайт з негайним підтвердженням такої оплати. Організатор забезпечує постійне оновлення даних щодо сплати гарантійних внесків, їх автоматичну обробку та надсилання відповідних повідомлень учасникам.
Підтвердження сплати гарантійного внеску надсилається в Особистий кабінет Учасника та на електронну адресу Учасника, вказану ним під час реєстрації на участь у торгах, протягом години після отримання такої оплати Організатором у разі сплати гарантійного внеску платіжними картками національної та міжнародних платіжних систем через Веб-сайт, та не пізніше десятої години наступного робочого дня за днем отримання такої оплати Організатором, якщо оплата гарантійного внеску здійснювалася через банківські установи.
Крок електронних торгів - фіксована Організатором електронних торгів надбавка, на яку під час торгів здійснюється підвищення стартової та кожної наступної ціни лота. Крок електронних торгів становить 5 % від стартової ціни, якщо вартість майна становить від 1 грн. до 10000,00 грн. включно; 3 % від стартової ціни, якщо вартість майна становить від 10000,01 грн. до 100000,00 грн. включно; 2 % від стартової ціни, якщо вартість майна становить від 100000,01 грн. до 1000000,00 грн. включно; 1 % від стартової ціни, якщо вартість майна становить від 1000000,01 грн. та більше.
Усі витрати, пов’язані з реєстрацією договору купівлі-продажу, покладаються на покупця – переможця аукціону Переможець аукціону повинен затвердити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного активу та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону.
Витрати по організації та проведенню аукціону покладаються на покупця (переможця аукціону), який в момент подання заяви на участь в аукціоні укладає договір про умови участі в аукціоні з Виконавцем, і зобов'язаний сплатити ТОВ «Хабід Україна» винагороду за проведення аукціону в розмірі 2%.
Організатор аукціону: ТОВ «Хабід Україна», Адреса: 03680, Київ, вул. Червоноармійська, 55Г, Телефон: 0 800 505 546, Email: [email protected]
Детальна інформація щодо продажу майна неплатоспроможних банків розміщена на Інформаційному порталі Фонду за посиланням http://torgi.fg.gov.ua/